måndag 18 april 2011

Vår!

Jag älskar att det varje år är helt vitt i "vår" skog. Det jag typ inte älskar alls är alla jäkla pinnar som växer i skogen. Det är liksom inte träd utan bara en massa fula, jobbiga pinnar som växer precis överallt. Det är nästan helt omöjligt att ta sig fram därinne utan att få rivsår och pinnar i ögonen. Jag har aldrig sett en skog med på många pinnar och undrar om det är min vanliga tur jag har med mig?

Vilket fantastiskt väder vi har idag! Gick direkt ut när jag kom hem från jobbet med sågen i högsta hugg, tröttnade visserligen snabbt och sitter just nu på vår varma brunn med nikita. Nikitas favvo plats för övrigt. Troja har rullat sig i grusen minst en timme nu och Bulldog'sen fick gå in då dom inte alls vet vad "strosa lite filharmoniskt" betyder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar