lördag 4 oktober 2014

Du vet..



.. Dom dagarna man har varit så sjukt in i bombens duktig?! Idag har vatt en sån dag. Vaknade pigg och alert 6:50 (ehee..?), ut med hundar, inhalera kaffe, väcka sambon med att låta barnet kittla honom under fötterna. Mot Lantmännen, köpa kutterspån, slippa bära in det i bilen! 4-års brunch/kalas och hemåt igen. Städa till alla kaniner, och här hade vi teamwork, jag rensade ur burarna och lastade rockys ryllebör, han körde och tippade.



















Lämnade de två källingarna till sitt nya hem. Sen kom Conny och Kira









Kira ville leka så hon gick och släppte ut Vera och Troja. Men det är väl så det är att ha en bullmastiff..
Här kunde det ju räckt meeen, så har jag hört nåt gnällande om att jag har EN halmbal i källaren, och den står så klart i vägen. Som tack för gnället städade jag HELA källaren. Alltså även där det inte låg nån halmbal. Och mitt i allt städande kom mormor och morfar på besök och bjöd på kanelbullar, med rosa socker på. Det satt fint.

Ni vet dom där dagarna, när man fått så mycket gjort? Då är det med ett gott samvete man lägger sig på kvällen och somnar. Godnatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar