måndag 3 januari 2011

Alltså. Dessa bönner.

Det var absolut den bästa nyårsafton hittills. Johan och Linda, jag och Morgan, och så Tobbe. Trerätters middag som smakade fantastiskt bra och kul spel. Bara sådär blev klockan 12 och vi var ju knappt fulla. Det var den enda planen för kvällen.
Spelet hette absolut överens och jag och Linda var helt övertygade att vi var så pass överens att vi skulle slå killarna fastän de var en mer. Jag tror faktiskt inte vi känner varandra alls och att pojkar bara tänker på en sak.

Apropå bloggen vet jag att den är sjukt tråkig. Jag har dålig inspiration och när jag väl har det och skriver ett inlägg från mobilen, som är klistrad i min hand, är det nån dum fan som ringer och allt jag skrivit försvinner. Då kan jag berätta att jag inte känner för det alls.

Förresten börjar det nya livet imorgon, hihi!

1 kommentar:

  1. Gott nytt år! Nu blev jag nyfiken, vad innebär det nya livet? Kram Kajsa

    SvaraRadera