måndag 31 januari 2011

Modigt?

Jag gjorde det. Färgade håret alltså. Efter kommentarer på FB om rosa hår (som jag haft) och lila slingor kom jag på att jag hade en paket lila hårfärg här hemma. Kl 11 på kvällen kändes det som en bra ide. När jag vaknade kändes det inte lika bra.

Det är onekligen lila men luggen fixar sig inte riktigt. Vet inte hur mycket jag ska klippa riktigt, och risken finns att det blir helt åt helsike när man klipper i spegeln.

Jag vet inte riktigt om jag är nöjd eller hur nöjd. Jag kan iallafall färga det svart om fler snorungar skrattar åt mig :/

3 kommentarer:

  1. Skrattar de åt dig!? Inte snällt! Jag tycker det var en fräck färg och att du är fin! Å andra sidan så är du fin oavsett vilken hårfärg du har. Kraaam :)

    SvaraRadera
  2. Det är häftigt! Som jag sa innan. Skit i snorungarna. Du är söt i vilken hårfärg som helst. Så det så.

    SvaraRadera
  3. Det där blev ju bra =) Du är modig som vågar färga hemma. Efter att ha blivit morotsröd ett antal gånger så vågar jag inte göra det nu mera =/

    SvaraRadera