lördag 5 mars 2011

Vardagslyx

Ska jag berätta exakt hur lyxigt det kändes att slippa jobba hela dagen? Okej, sjuuukt lyxigt! Jag var bra mycket piggare på att hitta på något, och dessutom fick jag sova lite innan jobbet. Nu vill jag övertala J att vi ska göra såhär i fortsättningen :)

Fastän jag var på så bra humör idag lyckades jag ändå göra nån sur. Jag skulle nog behöva gå nån språkkurs där man får lära sig att uttrycka sig lite smidigare. Det jag säger menar jag inget illa med men det ska ändå tas illa upp. Eller får det bli så enkelt att jag kniper igen kakhålet.

Igår var det bio som gällde, sanctum tror jag filmen hette och vi såg den i 3D, coolt med effekterna! Och inget gnäll hörde jag, även om han inte var så sugen på att göra om det. Jag tror att jag ska hålla mig ifrån att göra en recension på filmen och hoppar istället till att vi ska se en bebis bli dopad imorgon. Vi ska på ett dop, och barnet ska få holy water på sig, då måste hon väl bli dopad?

Godnatt ungdomar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar