onsdag 23 november 2011

Gnäll

Jag sov till klockan 11 idag. Vaknade kl 6 imorse, pissenödig, hungrig och ont i ryggen. Gick på toa, vägrade äta vid den tiden och försökte somna om. Det var ljust ute när jag tittade upp sista gången.

Jag är så trött på den förbannade ryggen! Vilken bok eller tidning jag än läser står det att man ska sova på sidan. På mage är väl mest att drömma om och på rygg känns bara konstigt. Så ja, det är skönt att ligga på sidan. I 10 minuter, ungefär precis när man håller på att somna om så hugger det till.

Så det är kanske inte så konstigt att jag sover länge, jag sover ju inte gott.

Det är ingen som berättat detta, jag har hört att man är trött, men inte för att man inte KAN sova. Fast å andra sidan är det inte heller någon som vill berätta att man kanske skiter på sig när man föder barn. Nä för tänk om de rosa molnen skulle bli svarta.

Har jag sagt att jag har ont i ryggen?

4 kommentarer:

  1. Ha ha nej skita på sig är mindre trevligt. Be om lavemang när du kommer in på bb. Eller två. :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunna berätta mer men jag besparar dig det. Love you!

    SvaraRadera
  3. Kan inte påstå att jag hade så rosa moln. Mest lite lagom gyllenbruna...

    SvaraRadera
  4. De rosa molnen är man mest i när man får lustgas.:) Jag trodde att man automatiskt fick lavemang innan, men annars håller jag med Linnéa. Hur andra har upplevt sin förlossning kan du strunta i. Alla är olika och du kommer att uppleva diin precis på ditt sätt Emma. Det bästa är att inte lyssna en massa på vad andra säger om hur det kan vara eller inte vara. Kraaaam <3

    SvaraRadera