lördag 26 november 2011

Bara gnäll, alltid.

Alltså jag vet, jag bara gnäller hela tiden. Jag har ont, och jag vill inte mer.



Ryggen har varit ganska ok idag så istället hugger det, typ nere på benet som BM mäter från. Riktiga hugg som gör att man gör nån sån ful min som man inte vill göra. Samtidigt tror jag att valpafan sträcker ut sig allt vad det går därinne och jag kan tala om att det finns minsann inte plats att sträcka ut sig länge. Jag kan knappt sitta rakt upp då det trycker på revbenen, och då går det runt och gör ont i ryggen oxå. Jag är en positiv människa.

Jag lovade mig själv innan att min blogg inte bara skulle handla om nya valpen, men har det handlat om nåt annat sista månaderna? Skit tråkigt, jag vet, vad vill ni läsa om?

8 kommentarer:

  1. Jag vill läsa massor om valpen, sen kaninerna och så vill jag se bilder!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker dt är kul när du skriver om detta!! En massa gnäll, bring it on=) Mest för dt är kul att minnas tillbaka allt jag känner igen såväl..
    Att typ inte kunne andas för dt verkar bo en bebbi i bröstkorgen!!
    Anledningen till att ingen berättat detta, är för att man glömmer bort allt ve å värk när bebbin har kommit<3
    Inte för att allt är dans på rosa moln efter, men ja, mestadels<3

    Jag älskar läsa ditt gnäll och blir så glad när du uppdaterar<3

    SvaraRadera
  3. Men Emma.. Jag vill läsa precis det som du vill skriva om, annars är det ju inte du!! jag läser din blogg av det skälet, att du är du:-) Fortsätt o gnäll. Och du kan vara säker på att i lång tid framöver kommer ditt liv och din blogg att handla om den nya lilla valpen:-) Det vill jag också läsa om. Kraaam

    SvaraRadera
  4. Åh,Emma. Jag lider lite med dig. Kommer ihåg hur jobbigt det var sista månaden. Bara gnäll du. Jag lyssnar och kramar om!

    SvaraRadera
  5. Jag vill i alla fall läsa om nya valpen! Så otroligt spännande:D
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ni är så härliga allihop!

    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  7. Kan inte riktigt fatta att det är om dig man läser om här nu när det pratas om barn =)Tycker du har en jätte fin mage och hoppas vi ses på mitt jobb snart =) Kram

    SvaraRadera
  8. Jag vill också läsa om ditt gnäll. Eller vad du nu skriver om. Det är ju ditt liv så som det är och det är just det du ska skriva om så att vi kan läsa det.:) Kram

    SvaraRadera