torsdag 10 januari 2013

Herregud!

Efter fyra dagars kämpande utan att nån förstod att nåt var fel blev jag äntligen igångsatt, och fick medicin för den där urinvägsinfektionen. Idag för ett år sedan. Solen sken utanför fönstret kommer jag ihåg och jag fick ryggmärgsbedövning. Sen är det lite dimmigt, jag sov mellan värkarna. 22:31 kom han ut, nersketen och hal som en ål.








Och ett skevt huvud eftersom han hade legat där och tryckt i några dar..

Det är ett helt år sedan, ofattbart.


Grattis på din ett-årsdag, älskade Lillskit <3

4 kommentarer:

  1. Ja, tänk! För ett år sen hade man inte träffat honom och idag förstår man inte att det funnits en tid utan honom... Fast nersketen är han fortfarande ibland, dock ej av samma anledning. Gullungen...

    SvaraRadera
  2. Trodde först jag hade missat något och bebis nr två hade kommit :)

    Söt är han, och ser stor ut för att vara ett

    SvaraRadera