söndag 16 december 2012

Allmänt


Jodå, jag kommer fortsätta här oxå, den andra adressen är utlämnade till de som vill ha den, och här kör vi på som vanligt. Allmänt alltså.

Det har varit en bra dag med frukost hos Lotta med man och barn och Harrys människor. Och Harry. Denna underbara dunderklump. Jag tog med Nova på galej och jag vet ju hur hon funkar så jag placerade mig och hunden utanför staketet. Nova stressade på som vanligt, men skötte sig ändå bra. Hon fick bita ifrån vid ett tillfälle när det blev för jobbigt, men inte alls så hårt som jag sett innan. Dunderklumpen tyckte att den där kamphunden var en rätt otrevlig en och gick därifrån. Det kunde inte bli bättre. Jag kräver inte att hon ska kunna umgås med alla men stressen måste ner.

När jag kom hem efter väldigt lång tid, vägen var inte ett dugg rolig idag, tänkte jag ge Rocky den där utlovade pulka turen. Och om man har tre hundar ser det väl tramsigt ut att dra pulkan själv.



Det var väl ingen av dom som var speciellt imponerade av detta. Rocky för att det var kallt och Vera för att vi fortfarande var i trädgården. Trååååkigt.

1 kommentar: