onsdag 11 februari 2015

Snabba ryck!


Igår ringde försäkringskassan till jobbet, sämsta möjliga tidpunkt - precis innan lunchen börjar, och all mat ska ut. Sen väntade jag hela dan på att dom skulle ringa till mig oxå, men det hände inget. Idag hade jag fått brev.


Så jäkla skönt! Det är sjukt jobbigt att jobba nu, hade jag fått ett nej vet jag faktiskt inte vad jag skulle gjort. Levt på semesterersättning? Så detta innebär nu att jag jobbar denna veckan, är ledig nästa - sportlovsveckan, hade massa injobbat och jag tyckte det kunde vara kul att vara ledig när nån annan var ledig. Sen jobbar jag en vecka till, och inget mer.
Det känns typ JÄTTEBRA att få vara ledig lite innan bebis, har typ inget klart. Dessutom var det ju så att nån bestämde sig för INGA FLER UNGAR och har därför inte direkt sparat nåt. Hade ett par byxor i strl 50. Men det får Ullared råda bot på.

Igår var det Hundskola, kom nästan i tid och vägen dit var fin.


Man längtar efter vår nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar