fredag 20 mars 2015

Orkar inte

Alltså, jag vet inte hur jag ska orka det här. Jag har ont överallt, förbannat orkeslös, ryggen har gett upp och hur långt kan det vara till golvet? Har ont i revbenen på höger sida, sover bara korta stunder, och lägg till en tre-åring som vet precis vad jag klarar och inte.




Det enda jag gör om dagarna är att sy, och inte ens det går bra. Strular det inte med tråd-helvetet som går av hela tiden, så tappar jag nåt på golvet som jag knappt når att plocka upp igen.


Skulle ungen bestämma sig för att komma nu hade det inte varit riktigt bra.. Jag har inget klart, ingen förlossningsväska, ingen säng, inte ens blöjor har jag skaffat. Men spy kan den göra, för dreglisar har jag massor. Måste ta tag i det här.

Måtte jag inte gå 12 dagar över tiden denna gången oxå. Pust, stånk å stööööön 😔

2 kommentarer:

  1. Hoppas att dregglisarna kommer till nytta 😊👍

    SvaraRadera
  2. Stackars Emma. Och jag som bad dig ta upp alla konerna igår. Förlåt!
    LottaS

    SvaraRadera