torsdag 21 juli 2011

Inte mycket...

.. Vettigt i denna hjärnan nuförtiden. Idag har det varit trist väder hela dagen. Jag hade en kanin på utlåning som de ville lämna tillbaka idag, så jag fick ut i regnet och göra rent buren. Ren lathet att jag inte gjorde det när han åkte iväg och sparade det till en regnig dag. Han verkade ha haft det bra iallafall. Mina hagar är fortfarande inte klara, men de är kaninbara. Och imorgon kommer det ny kanin, en rex, en rhinsk rex hade jag kallat den men jag vet inte om det är rätt. Som en dalmatiner fast med både gula och svarta fläckar. Kanonfint! Och jag känner ju mig själv, när här är kaniner sätter jag säkert fart.

Min tanke när jag såg vädret var att jag skulle städa. Städa städa. Men det har inte blivit mycket av det. Jag har iallafall tvättat hela dagen, tvättat såpass mycket att sist jag kom in i badrummet ekade det. Jag vet inte när jag ska få energi att sätta fart.

Jag avslutar med ett klargörande. Igår var Morgans gammelfarmors dödsannons i tidningen. Eftersom jag bor där jag bor kan jag höra snacket om varför jag inte står med. Så ni är mycket välkomna att sprida att jag och Morgan fortfarande är tillsammans och det beror inte heller på att Inga och jag inte kom överens . Det gjorde vi.
Jag är bara bortglömd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar