fredag 6 januari 2012

Nya kläder

Jag har letat som en idiot efter "första" kläderna till bebisen. Det känns som att det kommer att vara nåt speciellt med just det första den har på sig och då vill jag att det ska vara nåt fint, och mitt, inte lånat. Jag har hittat saker som jag tyckt varit fint men då har det såklart varit fel storlek. Men så hamnade vi på Bo Ohlsson i veckan och här hittade jag!


Jag tyckte den var sjukt gullig. Meningen var att vi skulle köpa en lampa till köket men vi hittade inget som vi gillade. Så vi köpte lego istället. En lastbil. Det var skitkul att bygga lego igen ända tills vi skulle bygga ihop flaket och då fattas det en del. Sjukt jäkla störigt! Vi har försökt beställa delen på legos hemsida så nu hoppas jag att vi får den snart. Jag vill ju bygga lego nu!

4 kommentarer:

  1. Drömde att din bebbe kom inatt. Hade jag rätt?

    SvaraRadera
  2. Nä, men jag var på förlossningen. Ett halv rätt får du :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Han är så söt! Lik pappa, eller hur?

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS!!
    Åhh vad fin han är:) Det har ni gjort bra.Många kramar till er alla.

    SvaraRadera