fredag 26 april 2013

Dö, ditt helvete!




Det här är symaskinen jag köpte förra året. Den har bara klöddat och jag har slitit mitt hår! Jag har fått massa råd om att göra si eller så, och jag har fått känslan att det är mig det är fel på. Jag tröttande till slut och ställde undan skiten.

Så var det nån som tyckte synd om mig och erbjöd mig att köpa en bättre begagnad. Så det gjorde jag.
Jag har provat den idag och herregud vilken skillnad! Den låter mycket bättre, eller mindre, vad man nu vill kalla det. Man kan köra sakta för pedalen är inte helt kass. Det har inte trasslat en enda gång och det drar inte åt nåt håll heller.



Så nu har jag två maskiner varav den ena är ett hatobjekt. Jag skulle egentligen vilja ha en slant för den, men vem kan jag lura?

1 kommentar:

  1. Sätt ut den på blocket och skrov att den är lite krånglig men att den händige kan fixa det!

    SvaraRadera