onsdag 21 januari 2015

Snööö...?

Jag har ett roligt uppdrag några veckor framåt, nämligen, hundskolan! Åh som jag saknat detta jobbet! Nu är det ju visserligen bara sen september sist, men jag trodde det var slut på det roliga när verksamheten lades ner i Hörby för att köra full tid i Malmö. Men saknaden blev för stor så nu kör jag till Malmö varje tisdag.
Igår såg vägen dit ut såhär:


Kom fram, lite senare än tänkt, och det såg ut såhär:





Och på väg hem såhär..:


Mötte plogaren nästan hemma, visste inte riktigt var vägen tog vägen fick sikta in mig på traktorn, och körde på fel sida vägen resten av biten hem..
Nu är vägarna fina och jag hoppas så på att snön kan få ligga tills på söndag, för då skulle Rocky få åka pulka med sin bästis Louise. Och Vera. Det är viktigt att fråga Vera om hon vill va med 😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar