torsdag 8 september 2011

Dresscode


Vi är bjudna på bröllop på lördag. Klädkoden är valfri men jag skulle ändå behöva er hjälp. Av nån anledning passar få kläder mig nuförtiden och dessutom är det nån som går här och stjäler mina kläder som jag skulle kunnat tänka ha.


Är den här klädseln lämplig? Den är knallrosa, kort och jag fyller ut den en hel del mer än på bilden.
Om den nu skulle vara ok, vad har man för skor till en sån här sak? Jag har ett par stövlar men dom verkar oxå ha krympt. Kvar i min skohylla finns ett par orangea converse kopior.

Jag fick låna en fin svart tunika av min kompis och planen var att jag skulle ha mina rosa leggings till den, men var fan är dom? Att ha helsvart fattar jag iaf att man inte kan ha.

Det är väl fan att man inte ska ha nåt som passar ihop, jag har storlek 39 i skor förresten!

3 kommentarer:

  1. Haha, känner igen dilemmat! Min lösning på fotproblemet var att gå med Foppaskor hela vintern, kanske inte att rekommendera på ett bröllop dock. Kör på den rosa outfiten, kanske är fint väder så du kan ha "barfotasandaler"? Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Svart tunika med ett skärp ovanför fina magen tycker jag! Jag har ett par transparanta gravid-strumpbyxor som jag aldrig använt du kan få om du vill? Om du känner att det kan passa till nåt, vad du än väljer. :)

    SvaraRadera
  3. Schysst! Men, jag var ute lite sent och bröllopet var i lördags :)

    SvaraRadera