fredag 16 mars 2012

Happy birthday!

Jag har haft en jättebra födelsedag med massor av grattis hälsningar via FB och sms, tack!
Min kusin kom med frukost i morse och en pasta kokare från tupperware, ska bli mycket spännande!

Jag har fått rosa sunglasses och rosa nagellack, en surprice på tisdag när jag å svärmor ska på äventyr, undrar vad vi ska göra. En kamera väska till min system kamera, rosa skålar, choklad (det behöver jag oxå) trisslotter och en flaska vin. Och just det, en margris oxå! En sån här peruan som heter Lennart, skitgullig!

Jag tycker egentligen inte alls om att fylla år, för det första känns det inte alla bra att bli gammal, jag är ju sjukt nära 30, och så är här så litet så det känns inte som att folk får plats. Nästa år måste jag nog hitta nån annanstans att fira, antar att jag inte kan försnilla bort det då.

Bebisen har precis ätit, och han ska sova jätte länge i natt. De sista två nätterna har varit sådär, han har vaknat vid 2 och inte tyckt att han ska sova mer. Imorgon ska vi på fest och jag hade tänkt dricka vin. Med andra ord är det Morgans natt och då får han sova hur han vill :)



2 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott! Låter som att du haft en jättebra dag!

    SvaraRadera