söndag 4 mars 2012

Weekend

Det har varit en bra helg med mycket nytt.
I torsdags var jag och R ute på vift, åkte hela vägen till Veberöd för att träffa Linnea och hennes kids. Hennes minsta, Leon, är 7 månader och världens charmtroll. Söt som få och med ett ständigt leende på läpparna. Första gången jag hälsar på nån med så små barn och shit så praktiskt. Där fanns ju allt, babygym, skötbord, you name it. En trevlig och avslappnad dag, precis som jag vill ha det.
När vi kom hem hade Jörgens nya (gamla) spel kommit, resident evil 1. Så vi spelade till kl ett på natten.
I fredags fick jag på Rocky nån trång body och jag undrade om jag kanske behövde byta storlek. Hämtade en i storlek 62 och jodå, den passade bättre än vad alla 56 kläder gör. Jag som inte hunnit med alla gamla kläder.
På kvällen stoppade Tobbe in finger-knogen i munnen på gnäll bebisen, och säger att han känner nåt hårt. Vaddå hårt säger jag? Som en tand.
Alltså han är 8 veckor på tisdag. Då har man inte tänder upplyser jag Tobbe om. Men gissa vad? Tobbe hade rätt, en liten hörna på en tand har stuckit genom tandköttet. Sjukt.
Idag hittade jag en soffa på blocket. Svart skinn, 3+2. Hyr in Andreas och skickar han och Morgan för att hämta soffa. Ni ska bara veta hur rent och snyggt här känns nu! Väl värd 700 pix.
Alltså vår gamla soffa, den var så sönder, skitig och äcklig, så jag hade lite Ågren varje gång nån skulle komma och hälsa på som man inte kände så väl. Skönt att slippa det.



Hundarna fick soffan som var i bäst skick av de gamla och den andra åker på tippen i veckan. Vi fick en fåtölj med på köpet och den la Rocky beslag på direkt!


Nu väntar vi bara på vem som åker ut ur BB, jag gissar (hoppas) på Jessica, sen, Walking Dead :)

2 kommentarer:

  1. Store bebben! Vi kan snart börja använda stl 56 på Zacharias. Även han har tänder, 2 st har stuckit genom allaredan vid 9 veckors ålder. Är det något speciellt med skottår och bebisar tro?? Kram!

    SvaraRadera
  2. Nude Female Models - A-z Celebrity Nude Pictures And Videos. [url=http://doubtarticles.info/choosing-a-nude-model-for-your-forthcoming-shoot.html]doubtarticles.info[/url]

    SvaraRadera