onsdag 8 april 2015

Jag har sytt!

Ja, har du insta tycker du väl att jag är förbannat traggig, men jag har sytt ett lapptäcke!












Vågar påstå att det är snyggare irl, färgerna gör sig inte bra på bild. Kom igång nån dag efter mitt kreativa-gnäll-inlägg, och har suttit vid maskinen typ hela påsken. Det är ju liksom vad jag klarar, sitta rakt upp och ner, helst inte framåtlutad alls men det gick. Gör jag nåt fysiskt ansträngande håller jag på att svimma, och spyr gör jag tydligen. Det märkte jag i helgen när jag gjorde rent till kaninerna.

Det här med lapptäcke gav blodad tand och idag for vi till stoff & stil på svågertorp för att införskaffa fler och mer tyg. Mitt första besök där och det blev dyrt. Men jag har material till två täcken till, så vi får ju se om jag hinner med det. Rocky beställde ett med ugglor på, undrar om han kommer ihåg det när det är klart?

Gick in i vecka 38 idag, vilket betyder att bebis är färdigbakad och är välkommen ut närsomhelst. Jag sa, NÄRSOMHELST NU..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar