fredag 5 juni 2015

Brun mustasch

Vilket väder det har varit idag! Känns som första riktiga sommardagen och jag har haft sån tur att dotera haft nåt sovmaraton just när det var som finast. Så jag låg på bordet på uteplatsen, Rocky körde traktor och blev tvättad av Vera.
Alltså Vera och Rocky. Jag vet inte vad det är med dom två, ibland ser dom inte varandra och ibland är dom som ler och långhalm. Det är precis som att dom känner av varandra, om Rocky är på bra humör så pussar hon honom och håller på, annars bryr hon sig inte. Troja och Rocky har inte alls nån connection, fast dom hade ju när han var liten.






Han borde bli hundtränare när han blir stor, och han är minsann på god väg, för ibland hör man honom ha pass i köket. "Sitt Veja, duuuktig, nu ska du få en godis!" Och han är inte så känslig på om det är våra hundar eller nån annans han håller på med.

Iallafall, jag solade, fick en sån brun överläpp, nu firar jag att det är fredag med en liten drink.







3 kommentarer:

  1. Han kanske kan börja hos mig så småningom. :)

    SvaraRadera
  2. Går det att dricka igen? Tror att vi har ett par vinglas att inviga!

    SvaraRadera
  3. Ja! I helgen? Jsg har inget vin så det får bli drinkar :)

    SvaraRadera