onsdag 3 juni 2015

Fet igen

Igår skulle vi ut och äta, jag och tjejerna från skolan. Vi är några stycken som fortfarande ses ibland och det är kul.
Jag tänkte inte klä upp mig på så vis att det skulle vara foundation i fejset, men lite snyggare än rosa mjukis-brallor. Ett par jeans skulle väl kunna passa fint?

Jag visste inte att jag hade så många par jeans. Jag visste inte heller att jag hade SÅ många som inte passade heller. Gaah! Panik!
Jag hittade iaf ett par jag kunde knäppa, sen att det vällde ut ovanför fick jag försöka dölja med en tröja. Och undvika att böja mig ner.



Jag åt tapas. Det var gott och jag blev inte mätt.


Ida beställde frutti di mare (?) och där va hela bläckfiskar i! Jag bad henne tugga ordentligt så dom inte sög sig fast i kinden på henne.

Så nu vet ni, jag är fet. Igen. Flera års kämpande - och tillbaka på ruta 2, typ. Men jag fick en gullig bebis iallafall.

3 kommentarer:

  1. Alltså, du födde barn för typ tre sekunder sen? Klart magen är kvar! Du kommer vara i form snabbt igen , du vet ju hur man gör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut inte magen som stör, det är den breda RÖVEN

      Radera
  2. Nej Emma. Fet är du inte. Långt därifrån! Lite vadderad efter att precis fött barn ok men inte fet. Köp större jeans! Det gjorde jag när vågen flippade ut efter mitt rökstopp. :)

    SvaraRadera