lördag 6 juni 2015

Ungdomens glans


Fick den här bilden skickad till mig idag.




Halleda. Munkjackan jag har på mig kommer jag ihåg, och jag tror att jag hade den när vi bodde i Degeberga, och det var 2001. Då borde jag bara varit 18år men jag ser ju skitgammal ut. Man kan ju inte tro att han som sitter bredvid är 5 år äldre...

Ja 2001. Det var innan man förstått tjusningen med vin, istället drack man sig full på hembränt och coca-Cola. Och att bli full, det var målet för kvällen. Eller helgen om man hellre vill det. Sen gick man upp och jobbade dagen efter. Man tyckte fortfarande att man skulle spela cool, se glad ut kunde man ju inte.

På bilden väger jag nog typ 8 kg mindre än vad jag gör nu, men mitt ansikte ser inte ut så nu ändå. Jag är glad att jag tappat mitt fläskansikte. Och jag är glad att Morgan tappat sitt hår, det gick ju åt en jäkla massa mousse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar