onsdag 11 februari 2009

Ahh det bara snöar ju, jag hatar verkligen snö, det är kallt, halt o sticker i ögonen. Men jag kan berätta att hundarna gillar det iaf.

Eller ja, vissa iallafall =)

Adde var så snäll o kom hit med lastaren så bilarna kommer både upp o ner, helt underbart. Han kommer nog inte att göra om det för grannen klapp honom direkt -Du kan väl ta lite hos mig osså?? Hehe

Igår var jag o Troja i skogen med Catta, Amy, Mike, Nussi, Bessi, Gina o Selika(?)

Vi gick en lång runda och det var jätteskönt, alla kom överens, tom Troja o Selika(häst), lilla snäckan har varit lite rädd för hästar förut, men hon har nog kommit på att dom små hästarna inte är farliga iaf. Gina blev lite sur när vi kom hem för hon ville inte ha nån ny hund på sin gårdsplan, men Troja är så duktig å bråka inte tillbaks, hon bara vänder på huvudet o låter Gina hållas =)

Imorgon bär det av till Friskis&Svettis o nu jävlar. Jag ska bli trimmad till sommaren.. Jag vill börja röra på mig lite o kanske börja träna. Har bara så svårt för det själv, måste ha nån som driver på. O sen är det ju det här med hur man tänker, om man tänker glada tankar blir man glad så om jag tänker att jag är slimmad blir jag ju det, eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar