fredag 13 februari 2009

Nja, nån speciell träningsvärk har jag inte idag, vissa rörelser känns lite tunga men jag har varit med om värre. Sätt er en timme på en häst ska ni se på träningsvärk.. Har vatt uto o gått en bra runda i vittskövle idag oxå, kan meddela att det gick sådär... Hur är det med Bessi?? Nova fick ett märke på halsen som jag såg när jag kom hem, men det är absolut ingen fara här, men jag är orolig för er =(

Pga att hunden är en sån idiot får hon inte följa med på stadsträningen imorgon. Troja får äran istället, fast iofs behöver hon oxå ut bland folk.

Har anmält hundkräket till kurs oxå när jag ändå var igång, den börjar i mars, o nu jävlar är det slut med daltandet. Blir det inte hund av henne nu ringer jag Barbro Börjesson =)

Nej det hade jag aldrig gjort men jag kan visa en film med henne för Nova, sen kan jag hota med att göra det =)

Kräket

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat lite utb material om klicker och hundkurser som jag tror tillhör dig. Som jag lånat för länge sen.

    SvaraRadera
  2. AAh, det får jag gärna tebax =) O kanske en samnung laddare oxå?

    SvaraRadera