lördag 28 februari 2009

Jag är så förbannat nyfiken, nyfiken till den milda grad att jag bara var tvungen att skaffa mig en statistik mätare. Och jag blir så glad när jag kollar hur många som läst.. Ibland är det 1, o det är jag, på jobbet, när jag kollar om det är någon som uppdaterat. Det är då det känns extra inspirerande att skriva nåt när ändå ingen läser. Men idag! Är mätaren uppe i hela 6! besökare. Så nu var det ju tvunget att skriva nåt =)




Jag har alltid varit en liten snok, smyger in på folks bloggar o hemsidor utan att lämna avtryck men det ska jag faktiskt börja med, nu vet jag ju hur det är att vara nyfiken..



Köket ja. Vi håller på för fullt.

Visst har vi kommit en bit? Nu är det dom där passbitarna i hörnan, Morgan gapar nåt om att han aldrig mer kommer bygga nån jävla hörnspis igen, jag vet inte varför, det ser ju inte alls svårt ut.. Ser han detta får jag nog bygga själv.

1 kommentar:

  1. Men! Så långt ni har kommit på köket. Det blir säkert jättefint när det är färdigt.

    SvaraRadera