torsdag 12 februari 2009

Ish mi gish

Jag är så trött nu, friskis tog verkligen knäcken på mig, klarar ju knappt av att röra på mig. Det var jätteroligt o jag gör det gärna fler gånger, men nästa gång, då kommer det gå såå mycket lättare för då har jag skaffat kondis =) Eller hur, Catta?!

När jag skulle köra ner hamnade jag bakom en Opel Astra kombi som körde i 30-40km/tim. O det är väl helt ok när det är snöit o glatt. Men att göra det på fel sida vägen?? Då blir jag mäkta irriterad, fick möte med en bil oxå o jag sitter o skriker: -Gå in till sidan då! Det hörde dom ju.. På denna vältrafikerade väg fick dom ihop en bilkö på 4 bilar, rätt bra jobbat faktiskt. O hur normalt är det att ta ytterkurva i en innersväng med noll sikt? Och så skulle ju fanskapet oxå till friskis så klart.. Hon såg ut som en pekingnese i ansiktet så det förklarar säkert saken ;-)

Ut o starta bilarna när vi var klara, röka lite, o då kommer pekingnesen så jag säger till Catta lite lagom högt: -, nu måste jag köra så jag hinner först. Moget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar