måndag 16 augusti 2010

Åter till..

.. Cold mountain. Jag vet inte varför vi tittar på den filmen. Sist jag såg den bölade jag som en liten unge och det vill jag inte göra om. Av nån anledning tycker jag att det är sjukt pinsamt att böla till filmer. Värst är nog ändå tecknade sådana. Det är inte på riktigt!

Jag har jobbat min första dag efter semestern. Det gick mest på halvfart och en spark där bak hade inte varit fel. Varför är det så svårt att komma tillbaka?

Jag tog igen hela mitt uteblivna alkohol intag under semestern i lördags. Jisses, jag mår fortfarande dåligt, både i kropp å skalle. Ångesten är min bästa vän. Stannar i ur å skur.

Imorgon blir det miljö/lydnad X2 i malmö med bästaste LottaS. Det är Trojas tur att jobba och jag hoppas på att hon ska sköta sig. Efter sommarens uppehåll finns risken att hon inte gör det.
Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar