torsdag 12 augusti 2010

Fortsättning.

Det funkade tydligen inte så bra att blogga via mail. Så här kommer fortsättningen.




Idag har jag varit medhjälpare på LottaS vardagslydnad och nog vatt å sketet 7 gånger. Det börjar bli tröttsamt att alltid bli så nervös. Nu var jag väl inte så nervös över att hjälpa till, utan över det jag ska göra imorgon.

Mina hundar har haft en trist sommar med en matte som inte haft den tiden hon trodde hon skulle ha och detta har resulterat i kattjageri. Inte bra alls med tanke på dom tre kattungarna vi har här. Det blev lite skvaller träning med Vera nu ikväll och det gick hur bra som helst. Katt är nu positivt och så tittar vi på matte. Jag tränade en bra stund med henne ute själv och jag och Nova hoppades på att hon skulle bli lite trött. Vera är nämligen väldigt kåt på Nova nu. Och Nova ställer liksom inte upp för husfridens skull och spottar och fräser mest. Mina stackars överkåta hundar.
Det får bli en hanhund utan kulor nästa gång jag är och handlar leksaker.

1 kommentar: