torsdag 16 september 2010

Ikea kurs och tack!

En tur till Ikea med "nyinflyttade" Helene idag. Nu har jag ramar så det räcker till alla mina diplom. Jag håller utkik efter svart lampfötter som kostar 35:- och har varit slut alldeles för länge. Fortfarande slut. Men skulle jag vilja ha en vit eller silvrig kostar den 99:-, och här kommer snålheten in. Eller fattigdomen.

Åker snart på kurs och Vera är fortfarande trött efter tisdagens miljö/lydnad. Passar väl bra när vi ska ha aktivering och jag behöver en pigg hund att visa med. Vi får se om det blir så mycket gjort i ridhuset vi ska va där det ligger kanon gott godis på marken. Bra miljö träning!

Tack för att ni var så gulliga i förra inlägget. Har tom vågat ha det kvar :)

1 kommentar:

  1. Jag har fått en blogger award och delar frikostigt med mig till dig ;)
    Hämtas på min blogg och sen vill vi se sju sanningar om dig själv.

    Kram Sofie

    SvaraRadera