lördag 18 september 2010

Jag har fått en "Blogger Award"!



Jag har fått en blogger award av Sofie och det går ut på att jag ska skriva 7 sanningar om mig själv.

1.Jag tycker oftast att mitt sätt eller förslag är bäst ;)
2.Jag är emot ett kamphunds förbud, men för ett förbud mot människor som är elaka mot kampisar.
3.Jag är otroligt glömsk.
4.Jag vill ha en gul Audi igen..
5.Jag vill att alla i hela världen ska förstå att det räcker gott att träna sina hundar med moderna metoder, allt annat är förlegat.
6.Jag mår illa av Cesar Millan.
7.Jag hör inte allt skvaller!!!

Nu ska jag nominera fler bloggare till en award och samma gäller, 7 sanningar.

De nominerade är:

Jessika, skriver mycket om hundträning, jobbar på hundskolan

Elin, lycklig moster.

Marie, 3-hundsägare.

Caroline, rolig, tokig och gudmor.

Kristina, min vän <3
Shooot!

4 kommentarer:

  1. Emma hur gör man för att länka ditt namn..,så att man kommer till din blogg om man trycker på ditt namn??

    SvaraRadera
  2. Elin! Du skriver mitt namn, markerar det sen trycker du på knappen som heter "länk" och då kommer det fram en ruta där du ska skriva min adress. Klart! :)

    SvaraRadera
  3. Tusen tack Emma, du är bäst....Kramar

    SvaraRadera
  4. lasa hela bloggen ar ganska bra

    SvaraRadera