fredag 27 april 2012

Trött på skiten.

Jag har kommit på vad det är som ätit upp mina kaninungar, djur som gör såna här hål.


Folk jag pratar med säger råttor och jag tror på dom. Vi har ett kärr här bakom huset, omringade av bondgårdar, så varför inte? Nu ska man bara fånga jävlarna. Jag har införskaffat två slagfällor och en burfälla och efter två dagar kammat noll. Idag har rexen börjat bygga bo igen och jag vill inte va med om detta igen. Rexen bor i en innebur i källaren och de andra kaninerna har åkt på läger hos mamma.
Får jag inte tag i råttjävlarna skiter jag i att ha kaniner. Tråkigt, men vad gör man?

Det har hänt en del sen sist, men ni vet, när det är nåt som inte känns bra har man ingen ork till annat. Tex att höra av sig här. Jag ska försöka ta tag i mig själv igen. Om inte annat när jag fångat en jävla råtta!

1 kommentar:

  1. Jaaa, jag menar vad bra att du är på uppgång både med råttor o dina tankar. Kraam

    SvaraRadera