lördag 28 april 2012

Ingen jaktlycka.

Nope. Ingen råtta i fällan i natt heller. Jag vet ju att där är mycket aktivitet, varför vill dom inte gå i fällan då?
Jag har iallafall insett att det inte är nån ide att ta hem kaniner igen så länge det är så här, och även om jag får tag i nån råtta kommer de lätt tillbaka. Så idag har jag börjat att riva hagarna. Känns lite hånt när jag hade sånt jobb med det förra sommaren.
Planen nu är att riva skiten, gräva av så det blir plant igen, och samtidigt bli av med alla äckliga gångar. Sen är frågan om man ska gräva djupt och fylla på med makadam som borde vara svårare att gräva sig genom eller bara göra det plant och lägga plattor så pass tätt att inget varken kan gräva sig ut eller in.

Det är en senare fråga. Just nu är jag rädd för rått attacker när jag är där och rotar. Jag har hittat ett bo under varje bur


och ni vet att jag berättade att en hona byggt bo? All päls är borta och det ligger väl nån äcklig råtta och gottar sig i.

Jakten fortsätter!

1 kommentar:

  1. [url=http://pole-brani.ru/]pole brani[/url] - pole brani , http://pole-brani.ru/ pole brani

    SvaraRadera