måndag 5 november 2012

Slipa slipa.

I helgen har jag slipat mina fälgar, det är ju hög till för vinterpjucks och igår när vi skulle inte till stan vågade jag inte köra. En vän till mig snurrade av vägen förra veckan för att det var halt ute. Jag behöver ju inte utmana ödet med breda blanka däck när jag vet vad som kan hända.
Så jag har slipat och slipat, nyst och haft ont i ryggen. Nu är fälgarna lämnade för målning och gissa vilket färg jag har valt?



Fick ett förslag på turkos med, och det hade varit snyggt, men jag vet inte riktigt om det är jag..

På kursen igår fick Rocky låna leksaker av en kursare. Så roligt jag hade! En bil bana som man kunde göra backar i, och bilen var terräng gående. Massa traktorer och duplo (som jag oxå lekte med) klossar och klossar med pussel, dinosaurier m.m. Ja visst, barnet var oxå road.





Fast mest road var nog jag...

3 kommentarer:

  1. När jag och nemo bygger med duplo brukar jag ta bort de bitar son nemo sätter dit lite var som helst för att få det som jag vill. :)

    SvaraRadera
  2. Nä för guds ta det lugnt på vägarna:)

    SvaraRadera
  3. Fy så orättvist! Han kan ha tofs, det kan inte Elli!

    SvaraRadera