fredag 26 oktober 2012

Hunnit med.


Det känns som att jag hunnit med mycket idag. Varit i skogen och plockat trattisar, även om jag inte hittade så många då skogen är full av löööv, och löven skymmer sikten. Det är ändå skönt att gå där i godan ro och bara va.
Gjort efterkontrollen på bilen så jag slapp körförbud på måndag. Fick ett litet varnande finger för mina dåliga däck, men de ska ju ändå bytas nästa säsong..
Vart hos min kusin vitamin och rotat fram pyjamasar och varma vinter kläder.
Varit hos min moster och fått en utsöt overall i mysigt och varmt material. Inte fleece, det där andra lite lurviga.. En brun med gröna kanter och min lille liknar en Björn.

Imorgon skulle jag behöva göra rent till kaninerna, marsvinen och slipa mina fälgar, det är ju dags för vinterdäck och inte kan jag köra runt i vanliga gråa fälgar?! Nä, jag måste kränga av däcken, slipa, måla, kränga på. Tror ni jag hinner detta innan det blir glatt?

Så, känner nån för att roa barnet när jag gör detta, hojta!


Känns inspirerande va?

1 kommentar: