lördag 2 mars 2013

Busted!

Fick ett sms innan idag, "du som är ute och kör?", och denna bilden.


Så jäkla roligt!

Halva min jobbehelg har gått, har bara fram till kl 13 imorgon kvar. Jag har haft en massa energi till att göra saker idag och jag hoppas den energin är kvar imorgon. Och direkt efter jobbet ska jag och Vera vidare för att fotograferas för ett reportage. Eller, jag hoppas att det bara är hon som ska fotas för jag kommer väl se ut som fan.

Det lilla barnet växer och frodas, utvecklas hela tiden. 5-6 tänder har/håller på att spricka genom. Det blöder när vi borstar tänderna och det är synd om honom.
Det märks att han börjat på dagis, han förstår mer än vad jag tror nu, och han har börjat med trams som jag inte sett innan. Som att lägga sig raklång på golvet och skrika när han inte får som han vill. Han har ett nytt, rätt kul trick. Han kittlas! Jag försöker lägga upp en film, ok?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar