torsdag 14 mars 2013

Ingen bättring

Har haft en helt sjuk natt med hög feber och feberdrömmar. Tårtor skulle bakas på olika vis och det var så omständigt så. Nånting var fel på täcket, jag var ju tvungen att ha det på mig för annars frös jag men det var så stort och behövdes skrapas bort i omgångar. Jag har väntat hela natten på att Morgan skulle vakna så han kunde hjälpa mig. Tydligen hade problemet gått över tills hans klocka ringde, för då missade jag att han var vaken.

Febern hoppar upp och ner, sen i måndags har max varit 39.1 och minst 36.2. Jag känner mig inte särskilt förkyld men är matt i kroppen, trött, yr och har ont i huvudet.
Eftersom jag inte känner nån bättring alls får jag skjuta på det där födelsedagsfirandet. Lite tråkigt, men jag vill må bra, och ingen annan vill nog bli sjuk.

Rocky är däremot frisk, elak och jäkligt billig!




Maxi har sagt grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar