torsdag 21 mars 2013

Så bra

Det är så bra att barnet är trött när vi kommer hem. Han i säng och jag på soffan. Jag borde ta tag i matlagningen men det får vänta lite till.

Läste ni lokaltidningen igår? Vi på aquadog var med i både Hörby och Kristianstads lokaltidning. I Hörby delen är det Vera som simmar och krst är det Linas ena hund, Ella. Rätt kul faktiskt.

Sjukan då? Jo nu mår vi rätt bra, har en lite envis hosta som ska försvinna och så efterlyser jag lite mera ork. Men det kommer väl.
Det blev inte så mycket till födelsedags firande. Eva och Rolf kom ändå, och hade tårta med sig. Sen kom mamma och K-H och hade tårta med sig. Jag låg kvar på soffan hela tiden. Det värmde gott i hjärtat att folk tog saken i egna händer och kom ändå.



Och så hittade jag ett mystiskt paket i brevlådan, ingen vill ge sig tillkänna...

1 kommentar: