måndag 28 juni 2010

11

I lördags den 26/6 var det 11 år sedan jag och min Morgan blev tillsammans. Jag vet inte riktigt var åren tagit vägen, det har liksom inte hänt nåt tycker jag. Jag har ingen ring på fingret och ingen unge på armen heller. Jag kan va utan ungen på armen, det är inte så jag menar, men en ring skulle jag väldigt gärna vilja ha. Den enda ringen jag kommer få är ringen av kopplet runt min handled.

Jag slutade jobba kl 4 fastän jag egentligen skulle jobbat till nio på kvällen, men ibland är min chef en sån solstråle och fixade in en ersättare till mig så jag slapp kvällen och kunde ägna den hos baby istället. Det blev fläskfile i nån gryta med pommes till det och mys på kvällen med början av Ring 2. Sen somnade jag.

Idag på jobbet fick jag en glad överraskning, det var självaste Johanna som var på väg till stranden och svängde inom sitt gamla jobb. Och gud vad glad jag blev att se henne! Hon jobbade hos oss i över ett år sen blev det dåligt med jobb och ekonomi och hon fick hitta sig ett annat jobb. Jag har saknat henne! Jag hade lätt bytt ut henne mot vilken jobbare som helst, du är bäst J!

Sitter här och laddar ner uppdateringen till the iPhone, det ska bli mycket spännande och jag är rätt så hied.

Imorgon är det avslutning för LottaS allmän lydnad, jag tror att jag gör det lätt för mig och tar med lilla V. Önska mig lycka till ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Mannen och jag firar också 11 år ihop i år, fast inte förrän i december. Tiden går fort! Kram på er/Kajsa

    SvaraRadera
  2. Vad go du är! Jag saknar dig också riktigt mycket. Jag skulle vilja jobba förmiddagar med dig igen, det var toppen! :)

    SvaraRadera