onsdag 15 juni 2011

Hage med kanin i.

Ledig dag idag. Hade ett uppdrag-klippa klorna på en kompis hundar. Fina och duktiga hundar som det inte fanns några problem alls att klippa klorna på.

Energi kvar när jag kom hem, så jag målade klart allt som jag missat innan på kanin hagarna. Hade fortfarande energi när jag var klar med det, så då nätade jag hage nr 2, all alone, lite snitt å vingt men det var ju inte vackert innan så varför skulle det bli det nu? Så här har ni en bild på hage nr 2, innan kaninerna kom ut på premiär tur, som dessvärre blev kort då dessa djur låg inne med nån slags rymmar-gen, så dom får minsann vänta tills vi har en grind.

Fastän det låter som en bra dag har den inte varit riktigt så bra. Huvudvärk! (så där fick vi in dagens gnäll oxå)

Hur har er dag varit då mina kära, hela FYRA läsare?

7 kommentarer:

  1. Här har du ännu en trogen följare. Själv har jag mest tillbringat dagen med att bonda med toalettstolen, en konsekvens av att vara gravid. Glädjer mig åt att sommarlovet är här i alla fall. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja här är det lite trögt :) Då är du ledig ända tills skolan börjar igen? Lyllos! Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket bygge!! Det blir ju hur bra som helst:-) Glada kaniner:-)

    SvaraRadera
  4. Ser jättebra ut, själv har man varit lite ledig så försöker lära Rocky lite fler rallylydnads skyltar men de går så där, han har väldigt svårt för att focusera mer än 1sec tyvärr, men han är riktigt söt när han verkligen vill :) hur är det med era hundar?

    SvaraRadera
  5. Visst blev det bra!?
    Hanna: Kul med Rallylydnad, jag träffade en tjej som är instruktör inom det så jag försöker lära mig lite själv. Annars är jag sjukt irriterad på Troja och Lilla V, som löper båda och är sjukt dryga på varandra, måtte det snart vara slut! Ska vi se om vi kan ses till sommaren?

    SvaraRadera
  6. Helloj! flitig du är med dina kaninburar! JAg ska ta mod till mig och fråga bonden om jag kan få hyra lite mark så miljö banan blir klar! Kul med fler som kör rally=) Träffas alla tre och träna?!

    SvaraRadera
  7. Det låter jättekul, jag har hållare och skyltar :)
    Vega har fått diskbrock så blir inte mycket agility för hennes del tyvärr, så hon får med vara med på rallylydnaden :)

    SvaraRadera