måndag 13 juni 2011

Jodå!

Det lönade sig minsann att gå ut och stirra lite på hagarna, en blev typ klart igår och nr 2 är på god väg idag. I hage nr 1 fattas det bara en grind för att våga ha kanin lös forever. Och i hage nr 2 behöver det nätas, och grind såklart. Och så är det den där målningen.. Alltid lika kul.

Jag har varit hos doktorn idag och skulle lämna ett blodprov, för första gången i mitt liv. Jag har tydligen dåliga knarkar armar för nånstans att få nåt blod var inte så lätt. Nåja hon hittade en bäbisven som hon kallade det, och lång tid tog det och snurrig blev jag. Det kändes riktigt tufft att ligga med huvudet på bordet, svettas som en gris och påstå att "det går snart över".

Hur har er dag varit då, mina kära två läsare?

Skyller stavfelen på min iPhone.

7 kommentarer:

  1. Haha Emma, jodå med mig är det bra! Trivs jättebra på nya jobbet:-) Och inte behöver jag jobba några helger mer. Det blir fiint med dina hagar. Bättre än burar:-)
    .. hälsar en av dina två läsare.

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att du trivs på nya jobbet! Och just det där med att slippa jobba helger, gud så skönt! Jag ska försöka fota de där hagarna så att du kan få se dom, blev ganska nöjd med utrymmet i dom :)

    SvaraRadera
  3. hihi vad klen du är ;) är väl inte så farligt att bli tömd på litta blod! Gött iaf att proverna var bra! Boka nytt träningspass snart !Bamsekram

    SvaraRadera
  4. Japp Lina det måste vi göra! Vera är kåtare-kåtast nu, så Flingan hade nog gillat henne massor idag =) En vecka till sen kan vi nog köra igen! Kram tebaks!

    SvaraRadera
  5. Du har snart fördubblat läsarantalet. Idag är vi 3!

    SvaraRadera
  6. Här har vi minsann en läsare till!:) Nu får du skärpa dig med skrivandet min lilla Gnäll-Emma.:) Kraaam

    SvaraRadera
  7. Jajaja, det är ju den där tiiiiiden!! ;)

    SvaraRadera