fredag 17 juni 2011

Vad var det nu?

Äh, jag hade nåt jag ville skriva om igår, men det var jobb, sen kurs, och nu kommer jag inte ihåg. Kanske lika bra det, om jag inte kommer ihåg det var det nog inget viktigt.

Min kära chef åkte på semester till Cypern i natt. Detta innebär en hel veckas lugn och ro för mig och mina arbetskamrater :) Jag gillar det där ansvaret det för med sig utan honom på jobbet. Man går inte bara där och "lallar", utan man får ju se till att va hyfsat skärpt, tänka lite längre än vad som brukar krävas. Samtidigt blir jag ju nervös, tänk om man beställer alldeles för lite? Eller alldeles för mycket så att soptunnan är full när han kommer tillbaka? Men som sagt, jag gillar't ändå!

Jag har två löpande hundar härhemma. Pissedrygt, jag är pisseirriterad, och dom är pissepilska. Fan, ge upp nångång! Jag tycker nog aldrig så lite om mina hundar som när de löper, det hade inte varit några problem med en hanhund här, jag menar, det hade inte gjort nån skillnad!
Det hade nog inte varit en dum ide att kastrera hela bunten, förutom att jag blitt sjukt fattig förstås.

Jag blir väldigt glad för alla era kommentarer här! Jag har visst fler än 4 läsare här, vilket är lite konstigt då jag varit BigBrother beroende i flera månader och har inte alls hunnit med blogg oxå. Så jag blir lite extra glad att ni är kvar, och sluta nu inte kommentera bara för att jag inte fiskar efter dom just nu ;)

OCH, vi får inte glömma dagens gnäll. Min chef Jonas, han är en snäll typ, han ger mig ganska schyssta tider nu när han är borta, men det han glömde var att hans schyssta tider är inte mina schyssta tider. Alltså, 4 morgon pass på rad, känner ni nån annan som har så svårt att komma upp på morgonen som jag???

Skyller stavfelen på min iPhone.

1 kommentar:

  1. Det klarar du galant. Det är jag helt säker på. :-)

    SvaraRadera