tisdag 9 augusti 2011

Update.

Här har det hänt en del. Vi kör utan inbördes ordning. Två nya kaniner har flyttat hit, en belgisk scheck och en fransk jätte. Det kommer att bli stora djur när de växer upp och mina hagar som jag tyckte var stora känns inte så stora längre. Det blir kanske så att min rastgård, som egentligen är till hundarna men inte används, blir en kaninhage den oxå.



Jag och Troja har varit vid havet med Clas och Lina, därav mitt systemkamera sug. Här kommer några bilder.


Rottstaff samojed och rottis.


Tångjägare.





Livsfarlig?

Var på Svenstorps skördefest i söndags, och Gud milde vad det regnade! Jag tycker så synd om dessa människor som är så himla engagerade och gör allt för att dagen ska bli perfekt. Så regnar den bort :( Nä det blev nog inget besökar rekord denna gången.



Började jobba igen i måndags, och hör och häpna, jag jobbar morgon och jag är trött. Evigt gnäll, jag vet, men hur kan man vara så morgon trött?

Har fått svar på Veras röntgen och resultatet gjorde mig riktigt riktigt glad!


Vi har ett fint MH och nu ett fint röntgen resultat. Nu fattas bara den där stamtavlan jag blev blåst på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar