lördag 20 augusti 2011

Ut ur garberoben

Jag har haft en sån konstig dag idag.

Det är min helg att jobba och jag har varit här hela dagen. Jag tror att halva Polen kommit till Sverige. Jag vet inte vad dom tror om mig egentligen, jag ser kanske polsk ut, för dom viftar med armarna och gör polska läten och tror att jag ska förstå vad dom menar.

Här var en tysk familj, 2 vuxna och 2 sjövilda ungar. Ungarna tog varsin barnkundvagn, sen körde dom rally härinne. Dom krockade och gapade, och fastän de var i andra sidan affären kunde jag inte höra vad mina kunder sa. Jag hörde inte alls föräldrarna säga till, är det detta som kallas fri uppfostran?

Sen kom det in tre tjejer, 13-14års åldern. De gick förbi mig i kassan, inget konstigt med det, men så råkar jag kolla mot dom när de står och väljer godis. Då ser jag att den ena har en hund med sig. Hon verkade tycka det var helt normalt. Däremot verkade hon inte tycka jag var så normal. Där kanske jag får hålla med.



Jag har lagt ut lite hintar här på bloggen, är ni lite slöa eller bara finkänsliga?








4 kommentarer:

  1. jag tänker vänta till jag träffar dig live faktiskt om du syftar på det jag tror du gör. Jag vill inte säga sånt vi text för jag tycker det hör ihop med en stor kram och en present :o) eller 2 blir det faktiskt..

    SvaraRadera
  2. Finkänslighet är inte my kind of thing. Så slö i huvudet för min del! ;)

    SvaraRadera
  3. Hur går det för dig nu, mår du fortfarande bra? Jag känner ganska mycket rörelser nu i magen, mysigt! Snart dags för UL, håll tummarna!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jessika: Du är så go :)
    Carro: Förvånar mig inte alls ;)
    Kajsa: Japp mår fortfarande bra, du då? Lycka till på ditt UL!

    SvaraRadera