tisdag 1 maj 2012

Efterlysning!

Bilden lånad från Lindex online shop.


Dessa byxor hittade jag när jag var på Nova Lund, tillsammans med en Kiss-body och en ascool college jacka. Jag ville såklart ha hela setet, och då blev det dyrt. För dyrt.
Farmor som var med, tyckte oxå att setet var fint och igår kom hon med en surprice, hon hade köpt både bodyn och jackan! Wow, så fint och så glad jag blev. Meeen, såklart hade det varit ÄNNU finare om jag kunnat få tag på dessa byxor oxå och gör därför en efterlysning här.

Byxorna kommer från lindex och är slut på lindex, kristianstad, och på webben. Finns det nån vänlig själ som skulle kunna kolla om ni springer förbi en lindex affär? Storlek 68 då tack..


2 kommentarer:

  1. Jag kan smita in på Lindex i Entré när jag går från bussen i em och kolla. Kan jag i sådana fall skicka byxorna med LottaS när vi börjar valpkurs den 15/5? Kraaam

    SvaraRadera
  2. Jatack, väldigt gärna!

    SvaraRadera