fredag 10 augusti 2012

7 månader

Idag fyller Rocky 7 månader och det har vi firat på Helsingborgs djurpark. En trevlig djurpark utan stora djur men det tänkte jag inte ens på förrän vi skulle åka därifrån. Där fanns både kaniner och marsvin man kunde gå in till. Massor med fåglar och papegojor av olika slag, wallabys med bebisar på magen, förväxta marsvin som jag inte kan namnet på, ekorrar av olika slag som kom fram till nätet när man satt där. Apor, grodor, karpar och rosa flamingos.


Såna här fiskar har vi haft, dock inte lika stora.


Och ett par krokodiler.


Helt klart värt 95:- i inträde.

Jag tänker inte lägga upp nån bild på ungen, för idag är det ungen. Gnälligare och surare får man leta efter. Fast jag ska kanske inte säga nåt, jag hade nog oxå varit sur om mitt tandkött blödde, det måste göra ont. Tand nr 4 sprack igenom idag.

Grattis din sure lille skitunge <3

3 kommentarer:

  1. Det var väl på tiden att han tjurar lite. Såå lätt ska du minsann inte ha det. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, glömde! Grattis lilla skitungen. Puss.

    SvaraRadera
  3. Grattis Rocky!! Du kan få låna Leon en dag så kan du få se på maken till tjureri. ;)

    SvaraRadera