onsdag 29 augusti 2012

Tacksamhet

När jag startade denna bloggen gjorde jag det mest för att alla andra bloggade, kan dom kan jag, tänkte jag. Jag skrev om mina hundar, konstiga saker och en massa gnäll om ditt och datt. Jag skriver inte speciellt roligt, och inte om intressanta saker och vet att ni som läser min blogg är folk som jag känner, för det intresserar ingen annan.

Jag kunde aldrig tro att ni skulle hjälpa mig så mycket som ni gör, ni stöttar mig när jag är osäker, och ni svarar på mina frågor. På min blogg.

Jag fick ett barn, jag som inte ens tycker om barn och jag kan inget om barn. Och här är ni, hjälper mig i varje steg på vägen med era stöttande ord.

Jag behöver det, jag är oerhört tacksam för att ni bryr er, hjälper mig när jag inte vet vad jag ska göra. Jag är så tacksam för allt jag har fått i materiella ting, och allt jag fått låna.

Jag vet inte hur jag ska visa min tacksamhet, men jag är det, tacksam, så in i bombens! Tack för allt ni gör på olika vis, tack 💜


2 kommentarer:

  1. Du är kanonbra på det du gör o är världens bästa mamma för Rocky! <3

    SvaraRadera
  2. och jag är så tacksam för att du är min vän. Puss

    SvaraRadera