fredag 4 februari 2011

96 bilder..

..Ska ni slippa se. Men så många fanns det i kameran som jag pluggade in i datorn.



Planen var att få med alla hundarna på en bild. En vettig bild. Ja, alla hundar vid medvetande, en kunde inte ens få upp arslet från soffan så hon fick va kvar. Min plan funkade inte så bra..


Okej, alla tre iaf..


Skulle kanske dammsugat innan?




 Min plan var ju att de skulle se sådär lyckliga och glada ut. Tycker ni att det ser så ut?

Hittade bilder från nyår oxå, inte många men...
..jag bjuder på SnorBjörn..
..Och Swidde..
.. Och den enögde..

Å du Swidde, bli nu inte ledsen för bilden, jag hade värre :)

4 kommentarer:

  1. Fina hundar..dom ser lyckligt avslappnade ut=)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja så kan man ju oxå se det :)

    SvaraRadera
  3. FYYYYYYYYY EMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAA FFFFFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!
    Hämden e ljuuuuuuuuuuv! :D

    SvaraRadera
  4. Nova. lika vacker fortfarande. Kram

    SvaraRadera