lördag 19 februari 2011

Längtar lite

Imorgon börjar en ny säsong av BigBrother. Jag kan inte påstå nåt annat än att jag ser fram emot det. På den tiden det begav sig och BB sändes en gång om året, var jag och Morgan flitiga tittare. BB 24/7, liksom morfar och vi ringde varandra och berättade vad som hände där och roliga saker de gjort. Jag tror tom att morfar hade två tv apparater, en för BB24, och en för annat han ville titta på.

Nä minsann, jag har sett Peter pinka i sin väska, Jessica måla mascara på norrlandsrockaren och Carolina kasta saker på oliwer. Men jag missade när pitbull Rebekah nuppade framför badrums spegeln. Vad ska denna säsong bjuda på...

By the way, kan inte längre kalla mig lila hårig, därimot morotsröd. Vackert? Skulle inte tro det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar