onsdag 23 maj 2012

Lägger ner.


Jag hinner ju verkligen inte med nånting! Det har hänt massor sen sist, tillräckligt för att blogga varje dag, men ingen tid.
Kaninerna som bor hos mamma har fått ungar, tjoho!


Vi har varit på utställning med Kira, en katt som varit borta i 4 år har kommit hem igen, ungen vänder sig, Troja har fått ett kluvet öra, jag har tatuerat mig. Nåt ni vill höra mer om? Eller jag ska lägga ner? Jag bloggar ju faktiskt för min egen skull men med denna farten tappar jag ju de få läsare jag har. Inget kul att blogga om ingen läser eller kommenterar.

Så, vad säger ni, hade ni saknat mig om jag lagt ner?

7 kommentarer:

  1. Jag har saknat! Är usel på att kommentera men läser så fort du skrivit nåt. Vill se bild på tatuering och kluvna örat, snäääällla!

    SvaraRadera
  2. Ja,det är inte många som kommenterar på min blogg heller, men ser att folk har varit inne och kikat, jag läser ofta din blogg, även om jag inte kommenterar, så läsare har du...skulle vara tråkigt om du la ner...

    SvaraRadera
  3. Jag saknar!!! Vill läsa mer om Rocky och kaninungarna!

    SvaraRadera
  4. Inte får du lägga ner även om jag redan visste allt du inte har bloggat om. :) Du är viktig i bloggvärlden och ja, vi hade saknat dig! Puss

    SvaraRadera
  5. Ja saknad blir du!!

    SvaraRadera