onsdag 30 maj 2012

22

22 är antalet läsare på bloggen idag. 22 är oxå antalet kaninungar jag har just nu. På två kullar, fantastiskt!

Efter all otur med kaninerna detta året och lust att lägga ner skiten, jag kunde aldrig ana att det skulle bli så många till slut.

Kull ett är blandning mellan belgisk jätte/tysk jättescheck - belgisk jätte/fransk vädur. Här finns 12 ungar, två svarttecknade, en Madagaskar, alt. viltgul, resten viltgrå (kanske järngrå). Födda 19/5



Kull två är dalmatiner rex, svart och svart/gul. 10 ungar, två helt vita, en viltgrå, och resten prickiga. Bland de prickiga finns det både svarta och viltgrå, och har jag tur, finns det även nån trefärgad, svart/gul, tycker helt klart att de är finast :) Dessa är födda 27/5.


Seså, det är bara att boka en kanin redan nu!

Åh vad jag längtar tills mina hagar är klara igen och jag kan sitta och gosa med dom <3

1 kommentar: